måndag 13 mars 2017

Rave!

Kim tvingade med mig på en ravefest i helgen. Lokalen befolkades uteslutande av den sortens människor som förklarat krig mot sin personliga hygien så till den grad att de vandrar omkring med ett eget ekosystem i håret.


Det var verkligen the wild, wild west därinne. Men medan alla andra tuggade ecstasy så Göran Hägglund-smuttade jag myndigt på en ljummen öl.

När en tjej med lila hår och en metallbit utstickande genom näsan slickade mig på kinden beslöt jag mig att det var dags att gå hem. 


Själv har jag bara provat knark i ungdomen. En gång var jag så hög att jag trodde att en insekt uppehöll sig på min kropp. Och hur jag än slet i den lilla djävulen vägrade krypet att försvinna.


Efter en stunds rivande och slitande insåg jag att det var min högra bröstvårta jag var i färd med att avlägsna från min bleka pojkkropp.